Oldalak

2012. május 13., vasárnap

Breaking news: megszületett a kiscsacsi!

Ma nem akartam hinni a szememnek, amikor hazafelé tartottunk a szüleimtől. Rábahídvégen a csárda melletti karámban ott ácsorgott anyukája mellett -akiről itt írtam- a kiscsacsi. 

imbolygó lábakon
Szerintem ma születhetett meg, úgy láttam, még nedves a szőre, és olyan tétován imbolygó lábakon állt, nagyon kis vicces volt. :)

Nem is mertem túlságosan közel merészkedni, csak messziről készítettem róluk képeket.




Marcival ketten mentünk csacsinézőbe, mert Kiskata elaludt az autóban. Remélem, legközelebb jobban meg tudjuk nézni mindannyian. 
A végén csacskamama odaállt a picur elé. Lehet, hogy megelégelte a fényképezést, így fájó szívvel otthagytam őket. 

Kérem ne fotózzon többet!

ELKÖLTÖZTÜNK! Az új címünk: http://csaladiallapot.hu/

1 megjegyzés:

  1. Tüneményes a kiscsacsi:D És végre egy "celebmama",akiről tuti nem fogjuk azt olvasni,hogy már egy héttel a szülés után visszanyerte eredeti alakját.(Ami nekem 16 év alatt nem sikerült:D )

    VálaszTörlés