Oldalak

2012. április 27., péntek

Csacskaságok

Be kell vallanom, imádom a csacsikat. Egyik hosszabb távú célom, hogy valamikor lesz nekem is (legalább) egy. Szerintem annyira bájos és mókás állatok. :)


szamárprofil

Ezért aztán szerdán, amikor villámlátogatáson voltam Apukámnál, úton hazafelé megálltam Rábahídvégen a csárdánál. (Nem a csárdának akar reklám lenni, mert fogalmam sincs, milyen lehet...) Megkérdeztem egy helybelinek tűnő nénit, hogy megnézhetem-e a csacsikat. Engedélyt kaptam, úgyhogy boldogan mentem szamárlesre. Az első, akivel találkoztam, épp a kerítésnél volt, szerettem volna megsimogatni a fülét. Olyan bársonyosnak tűnt. :) Sajna nem engedte. Kicsit hátrébb találkoztam egy másik szamárkával. Ő már sokkal barátságosabb volt, odakocogott hozzám, és hagyta, hogy megsimogassam.


a kerítésen kívül sokkal finomabb füvek vannak

olyan mókás

és szép :)

az a fránya kerítés...

Feltűnően hatalmas pocakja volt, gondoltam, hogy vemhes (így mondják csacsiéknál?). Megkérdeztem, és azt mondták, hogy kb. egy hónap múlva fog megszületni a kiscsacsi. 


szamár

füles

csacsi

Már alig várom, hogy a gyerekekkel együtt mehessünk csacsibabát nézni. :)

ELKÖLTÖZTÜNK! Az új címünk: http://csaladiallapot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése