Oldalak

2012. április 25., szerda

Apukám világa / apukám virága

Most akkor lerántom a leplet arról, hogy kitől is örököltem én a kertészkedős vénámat. :) Apukám ugyanolyan virágimádó, mint én, annyi különbséggel, hogy ő ért is a kertészkedéshez. Őrá is az édesapjától ragadt a növények szeretete, és a szakmai fogásokat is elleste tőle. Én egyenlőre főleg az ösztöneimre hagyatkozok, de a virágaim egész jól tűrik szerencsére. :) Azért most már próbálom a fortélyokat is eltanulni Aputól, a barackfát pl. félig én metszettem meg tavasszal. Szépen virágzott, nagy kárt talán nem tettem benne. :)
Ezeket a képeket ma reggel készítettem a szüleimnél.



kankalin

ötlevelű akébia

bazsarózsa

?

almafák

ipi-apacs, pipacs 

csillagok, csillagok...

pöttyös ibolya

 sárga tulipánok

három grácia

orchidea

színpompa 1.: árvácskák

színpompa 2.: violák

fekete tulipánok

szívvirág

muskátli

rózsaszín tulipánok

bazsarózsa

apróságok

Ezek után ugye nem csoda, hogy én is ilyen kertőrült vagyok? :)

ELKÖLTÖZTÜNK! Az új címünk: http://csaladiallapot.hu/

5 megjegyzés:

  1. Húúúúú! Azok a sárga tulipánok, már nálad is néztem. Emlékeztek még a nevükre? Megpróbálom beszerezni, gyönyörűek, nem bírok magammal:)

    VálaszTörlés
  2. Van egy rossz és egy jó hírem. A rossz, hogy a sárga tulipánt Apukám úgy "találta", khm... A jó hírem, hogy tudok küldeni magot, nagyon jó eséllyel kikel, és elég szapora. :) Persze ahhoz vhogy meg kellene tudnom a címedet. :)

    VálaszTörlés
  3. ?=ökörfarkkóró?Úgy kaptam a tippet,nem magamtól villogok:D Anyu volt a tippadó,én ilyent nem tudok kitalálni,mert mint említettem már,Apu neked tartogatott minden tudományt:):):)

    VálaszTörlés
  4. Én is szoktam "találni" dolgokat:) Nagyon szeretnék a magokból, ha nektek nem gond. Ha elküldöd az email címed a juhmelike@gmail.com-ra, megírom neked a címem. És persze szívesen viszonozom, ha tudom a kedvességeteket, csak szólj!

    VálaszTörlés
  5. Ejha! Most nézem, hogy a tulipánok salátával laknak együtt, nagyon ötletes.
    Egyébként lehet, hogy ezzel kellett volna kezdenem, gratulálok mindkét kertésznek, apudnak és neked is a gyönyörű kerthez.

    VálaszTörlés