Oldalak

2012. május 4., péntek

Anyák napja az oviban

Anyák napi ajándékom

Nem tudom, máshol mi a szokás, de Marci ovijában nem közös Anyák napi ünnepély van, hanem minden kisgyerek egyedül köszönti meg az anyukáját. Ma nekem kellett érte mennem. Behívtak a csoportba, leültettek,  és Marcikám (kis segítséggel, hiszen a bárányhimlő miatt lemaradt a verstanulás elejéről) ezt a szép kis köszöntőt mondta:


Tordon Ákos: Anyák napi mondóka

Anyukám, anyukám, találd ki,
Hogy az én nagy kincsem ugyan ki?
Ki más is lehetne, ha nem te.
Ültess hát gyorsan az öledbe.

Olyan nagyon édes volt, ahogyan látszott rajta az igyekezet, hogy meglepetést, örömet szeretne okozni nekem. Az én kis imádnivaló rosszaságom! Hát persze, hogy bőgtem. :)
Kaptam virágocskát is, egy kis fonott kosárban, és szívecskét, amin ő színezte ki a virágokat. Nagyon szépek.
Itthon azóta már többször elmondta a verset, egyedül, teljesen hibátlanul.

A nagymamiknak ez a kép készült ajándékba:

fotóretusálás picmonkey-val

Találtam egy tuti ingyenes képszerkesztő programot, picmonkey névre hallgat. Kiskata arcán tegnap kezdtek már megjelenni a bárányhimlő pöttyei. Először csak azokat akartam eltüntetni, de aztán egészen belelendültem, annyi jópofa effektus van. :) Biztosan fogom még máskor is használni. 

ELKÖLTÖZTÜNK! Az új címünk: http://csaladiallapot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése