Oldalak

2012. március 6., kedd

Szupermarci segít, ahol csak tud

Tegnapelőtt padlizsánt és paradicsomot ültettem. Nem kisebb segítségem volt, mint Szupermarci személyesen. Rendkívül nagy gondossággal rakosgatta bele a tőzegtáphengereket (megnéztem, ez az okos neve) a tálcákba.

Nagyon koncentrál, még a szája is nyitva maradt

és a negyedik nyerőszám... a 83-as!

Nagyon precíz

Ezután vizet öntöttem a korongokra és volt nagy ámulás, amikor elkezdtek nőni. :) A magokat én raktam a hengerekre, Marci pedig nagyon precízen belenyomkodta őket egy gyufaszállal.

Felelősségteljes munkakör

A padlizsánokkal el is beszélgetett, amikor végeztünk:
- Sziasztok kis padlizsánkák! Nőjetek nagyra!
Amikor a paradicsomok is a helyükre kerültek, közölte velem, hogy:
- Most addig itt fogunk horkolni és aludni, amíg ki nem nőnek. 
Nagy nehezen lebeszéltem erről a tervéről, mondtam neki, hogy napokig mégsem feküdhetünk a bejárati ajtóban. Nem is túl kényelmes ott a földön, meg Apa se tudna tőlünk kimenni. :)
Azóta azért naponta többször megnézi őket, hátha kibújtak már...

Tegnap megint Szupermarcit játszott.
- Anya én egy igazi szuperhős (szupejhós) vagyok. Eloltok minden tüzet és megmentek mindenkit, aki  fölpottyanik a háztetőre.

Ma pisiléskor:
- Anya én még kisfiú vagyok és kis fellépőm van (a WC-hez). Ha nagyfiú leszek, akkor nagy fellépőm lesz, ugye?
- Nem, ha nagyfiú leszel, akkor már nem is kell, mert fel fogod érni a WC-t anélkül is.
- De nem baj, hogy én még ilyen aprócska maradtam?
- Nem baj, majd eszel sokat és szép nagyra fogsz nőni.
- És akkor olyan leszek, mint egy gorilla?

:D

ELKÖLTÖZTÜNK! Az új címünk: http://csaladiallapot.hu/

1 megjegyzés:

  1. Szerintem a sors így akart igazságot szolgáltatni kertész-zseni családunknak.Ami belőlem szégyenszemre kimaradt(növényeim bánatára)azt a veleszületett szakértelmet belesűrítette ebbe az aprócska kertészinasba.Nagypista kicsiben:)

    VálaszTörlés