Oldalak

2012. február 1., szerda

Vidámságcseppek

Találtam egy füzetet, amiben Marci aranyköpései vannak, 2011. tavaszáról. Ezek a kedvenceim:


Interaktív mese
Kérdés a Szezám utcában:
-Tudjátok mi ez?
Marci nagy lelkesen kiabálja:
-Csavarhúzó!
Jön a válasz:
-Ez egy karmesteri pálca.
Marci mérgesen:
-Az nem karpálca, hanem csavarhúzó!

Kíváncsi tej
Próbálkozom, hogy ne mindig kakaót igyon:
-Iszol tejet?
-Igen.
-Na arra kíváncsi leszek...-dünnyögöm magamban, de ő meghallja.
-Kíváncsi tejet iszok. Jó móka lesz!

Izgalom
Nagy izgalomban van, amikor rakjuk ki a húsvéti ablakdíszeket:
-Apuci te is izgulsz rá nagyon-nagyon a tojásokra?

Fürdés után mondom neki:
-Na gyere ide, hadd töröljem meg a kukacodat is.
-Igen, az remekül hangzik!

Éhes
Reggel bebújik mellém az ágyba. Két percig forgolódik, majd megszólal:
-Anyuci nagyon nyikorgik a hasam, kérek enni.

Sütőnk, sütőtök, sütőjük...
Ebédet főzök Katának, meglátja a sütőtök kockákat a konyhában:
-Hé, nagyon finom lehet az a bajaksz (barack)!
-Az nem barack, hanem sütőtök.
-Az nem a sütőnk, hanem bajaksz!

Bubis víz
Megkóstolja a buborékos vízből készült szörpöt:
-Az a szörp nem jó. Az nem szörp, hanem elektromos víz.

Csőrike?
Egy időben Csőrikének hívtuk, a folyamatos csiripelése miatt, de nem igazán tetszett neki a név.
-Nem vagyok én Csőrike!
Hogy a mesénél maradjunk, azt mondtam neki:
-Inkább egy tasmániai ördög vagy.
-Nem vagyok én vasvárimami ördög!

Idegen szavak
Apa próbálkozik:
-Mondd, hogy Adidas!
-Miért add ide azt? Nem adom ide azt!

Marci nézi a kezemet:
-Anya vannak neked a kezeden anyajegyek?
-Anyajegyek vannak, tetkó nincs- mondom neki, mert az ő kezén épp egy matricás tetkó volt.
-Neked nincsen teszkód?

Férfi...
Elunja a nézelődést a ruhaboltban:
-Menjünk már innen, itt lányok laknak!

Nagyfiú
-Nekem olyan erős lábam van, hogy leér a földre-mondja a földön állva...

Énekel:
-Sallárom, sallárom, úgyis isten is a párom...

Reggeli kérdés
-Hol tartasz a reggelivel?
-Ott bent a szobában.

ELKÖLTÖZTÜNK! Az új címünk: http://csaladiallapot.hu/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése