Oldalak

2012. február 27., hétfő

Esti rituálék

Fogat mosunk Marcikával. Jó sok munkám van benne, hogy megértse a fogmosás fontosságát, de már látom, hogy gyümölcsözik:
- Anya, én nem akarom, hogy elromoljon a szép fehér fogacskám. Nem akarok koszos lenni, mint egy koszos denevér. (Honnan a csudából szed ilyeneket? :) )

Elalvás előtt délben és este is meseolvasás van. És nem csak azóta, amióta a tévében reklámozzák. :) Múlt hétvégén kapta a Gőgös Gúnár Gedeont (köszi Balázsék). Ma is kérte:
- Anya, a Bőgős Gúnár Gedeonból olvassál, jó?
Hiába javítom ki, következetesen bőgősnek mondja. :) Olvasás közben jókat nosztalgiázok, mert én még ebből tanultam olvasni valamikor régen. Jó kis versek vannak benne, az egyik kedvencem a Natália című:

E nő nemes Natália.
Lova neve Vanília.
Kék mente van Natálián.
Ezüstkantár Vanílián.
Sátorlakók. Este kelnek,
és zenére menetelnek.
Miért? - ámul Rozália.
Elárulom! - kiált Nina.
Műlovarnő Natália.
Kezes társa az ő lova.

:) :) :)

ELKÖLTÖZTÜNK! Az új címünk: http://csaladiallapot.hu/

1 megjegyzés:

  1. Erre a Natáliás versre én is emlékszem,márt csak azért is,mert nagyon beleizzadtam,mire meg tudtam tanulni kívülről:)))Azóta is csak a két első sort tudom.Ajánlom figyelmedbe a családi kincstárból a Mosó Masa mosodáját.Nemhiába voltak ezek kötelező olvasókönyvek, akkor is és most is sok helyen használják.Amikor a lányom tanult belőle,én is újra elvarázsolódtam.

    VálaszTörlés