Oldalak

2012. április 22., vasárnap

Föld napja esővel

A Föld napja alkalmából délelőtt kertészkedtem egy kicsit. Fát sajna nem tudtam ültetni, mert a kert kapacitása, hogy úgy mondjam kissé szűkös, de virágokat azért sikerült. A szemerkélő eső sem igazán tudott elriasztani, hajráztam, hogy még az igazi zuhé előtt végezzek. Így földbe kerültek végre a pókliliomok

Pókliliom - tavaly nyári kép
és a madársóska vagy négylevelű lóhere néven ismert virág hagymái is. Én a Hippeastrumot (közismert nevén amarillisz) is szabadföldbe szoktam ültetni, az is a helyére került ma. Most a tegnap ültetett virágmagokkal és palántákkal együtt örülnek az esőnek. :)
Mostanában ezek nyílnak a kertemben:


Tulipán

Kaukázusi nefelejcs

Szellőrózsa

Nefelejcs

Skarlátvörös gyömbérgyökér

Tulipánok

Kőtörőfű teljes pompában

Áfonya lesz nagykorában :)

Szemerkélő esőben még gyorsan fényképeztem párat. Olyan harapnivalóan guszta olyankor minden. :)

Nefelejcs

Szellőrózsa

Szépséges

Skarlátvörös gyömbérgyökér

Írisz

Áfonya

Nárcisz

Tulipán

A végén már tényleg kapkodnom kellett, mert megérkezett az igazi eső. 

ELKÖLTÖZTÜNK! Az új címünk: http://csaladiallapot.hu/

5 megjegyzés:

  1. Egyre gyönyörűségesebb növényeid vannak.A "vizespólós" szépségversenyen szereplő virágok meg egyszerűen fantasztikusak:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, igyekszik az ember. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek, én is szeretem őket látni esőcseppek alatt roskadozva:)Az áfonya, hogy muzsikál a kerti földben? Én is szeretnék majd a rododendronok alá.

    VálaszTörlés
  4. Köszi. Én is láttam a képeidet, szépek. :)
    Az áfonyabokrom harmadik éves. Első évben kb. 5 szem volt rajta, tavaly már 20-30. Idén megint szépen vannak rajta virágok. Magasságra nem sokat nőtt mondjuk a bokor. Mi Vas megyében élünk, errefelé savanyú a talaj, azt állítólag szereti. Ha a rododendron megél nálatok, akkor szerintem az áfonya is szeretni fogja a helyet. De ezt nem szakértőként mondom. :)

    VálaszTörlés
  5. Sajnos nálunk akkor talajcsere lesz, mint a rododendronoknál, ha nem tudok róla lemondani. Majd meglátjuk, hogy hogy bírják a rodo-k.

    VálaszTörlés