Oldalak

2012. április 11., szerda

Egy amatőr virágfotós megpróbáltatásai

Az utóbbi hét időjárása nem igazán kedvezett a virágfényképezési próbálkozásaimnak. Vagy az eső esett, vagy a szél fújt veszettül. Előbbire nem panaszkodom, csakhogy jött, még ha kevéske is (11 mm), na de szélben fotózni... Legalább annyira nehéz, mint egy 4 éves és egy 19 hónapos gyerkőcöt egy fényképen, felismerhetően megörökíteni. Aki próbálkozott már hasonlóval, tudja miről beszélek. Valahogy így éreztem ma, amikor elhatároztam: ha esik, ha fúj, most már muszáj lesz képeket csinálnom. Mire nagyjából ráfókuszáltam volna egy virágra, tuti jött egy szélroham. Tiszta szerencse, hogy nem valami természetfotós versenyen akarok indulni. Ahogy a kertészkedésben, úgy fényképezésnél is, a szaktudást lelkesedéssel pótolom, és néha egész jó dolgok sülnek ki belőle. :)

Kőtörőfű

Cifra kankalin

Fehér szívvirág

Ibolyás csillaghagyma

Dupla rózsaszín jácint

Törpe díszszilva

Sziklakerti Bigyóka :) Tudja valaki a nevét?

Fürtös györgyikék

Meggyfa

Hegyikörte

Babarózsa

Sárga viola

Tulipános csendélet Mazsikával

A végére hagytam a ráadást. Szóval ez van, amikor, mint mondtam, a szakértelmet lelkesedéssel pótolja az ember lánya. Ezen a helyen egy csodálatos kerti gloxíniának kellene lenni, amit tavaly kaptam Keresztmamitól. Amikor legutóbb itt járt, rá is kérdezett, hogy az szerinted virág? Mert feltűnően hasonlít valami gazra. Én meg bizonygattam: hát persze, tőled kaptam. Jól van no, sejtettem én is, de azért megadtam neki az esélyt. Még locsoltam is... Gloxínia viszont sajna eltűnt. 

Majdnem gloxínia 

Ma szántam rá magam, hogy a sokáig dédelgetett gazt kihúzzam végre. :)

ELKÖLTÖZTÜNK! Az új címünk: http://csaladiallapot.hu/

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a felhozatal! Az a sárga tulipános kép a kedvencem. A sziklakerti Bigyókád, szerintem pázsitviola.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. :) Nagy kedvencem az a sárga tulipán (na meg Mazsi kutya is:). Olyan kis egyszerű és légies (Mazsi nem egyszerű és nem is légies).
    Igazad van, pázsitviola. :)

    VálaszTörlés
  3. Nos,nekem Katát és Marcit egyesével is nehéz volt lefényképezni,de nem adom fel.Kb.50 homályos képre jut egy majdnem éles:)Ez azért már nem rossz arány,ha azt nézzük,hogy az én koromban a mozgás enyhén szólva lanyhább,mint egy felfedezőkorban lévő kisgyereké:)

    VálaszTörlés