Oldalak

2012. június 20., szerda

Gyerekes dolgok

Akinek gyereke van, az sohase unatkozik. Én pl. már 4 éve nem unatkoztam egy jót. Nem mintha hiányozna. Néha azon gondolkodom, mivel is töltöttem az időmet, amíg nem volt Marci és Kata. Sokkal kevesebbet aggódtam és mérgelődtem, az biztos. De ezek úgy néz ki, szükségszerű velejárói annak a rengeteg örömnek, szeretetnek és vidámságnak, amiben részem van általuk.
Ha Marci érzi, hogy valami rossz fát tett a tűzre, megkérdezi:
- Anya szeretsz?
Mi mást mondhatnék neki, mint azt, hogy:
- Imádlak, te csirkefogó!

Kreatív munkatársak

Most már nagy egyetértésben zsiványkodnak együtt. Tegnap például az étkezőasztal alatt feküdtek zsírkrétával a kezükben. Amikor megláttam, mit csinálnak, rájuk szóltam:
- Gyertek ki onnan! Miért kell összefirkálni az asztalt?

- Nem firkáltuk össze az asztalt.- mondja Marci.
- Akkor miért van nálatok zsírkréta?
- A padot firkáltuk össze...
Ja, köszönöm Marci, az mégiscsak sokkal jobb. Mostanában megint kreatív időszakukat élik, két újabb graffiti is került a falra.

Hőségriadó

Marcinak csöpög az izzadtság a lábára.
- Esik az eső Apa?
- Nem, csak izzad a homlokod.
- És azért esik az eső a lábamra?

Néhány pillanatkép a csöppet sem unalmas életünkből


motoros banda

á, kicsit se zsiványok!

ez egy boldogságos fotó :)

virágok közt veled lenni...

Nem is tudom... Anya, szerinted jó lesz ehhez a  ruhához ez a  cipő?

Tűzoltó leszek...

... vagy motoros rendőr...
Boldog vagyok, hogy az anyukájuk lehetek, imádom ezt a két kis rosszaságot. Meg az Apukájukat is. :)

ELKÖLTÖZTÜNK! Az új címünk: http://csaladiallapot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése